Producenci

Reklamacje i zwroty

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

1. W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych internetowo w sklepie Sportamg prosimy o przesłanie wiadomości na adres e-mail: reklamacje.sportamg@interia.pl

2. W wiadomości należy podać:

  • numer zamówienia,
  • opis reklamacji wraz ze zdjęciami,
  • skan karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu oraz potwierdzeniem przeglądu gwarancyjnego ( jeżeli taki był wymagany),
  • imię i nazwisko oraz numer telefonu.

3. Reklamowany produkt należy odesłać na koszt Kupującego do siedziby firmy Sportamg ul. Prądnicka 49, 31-202 Kraków lub w inne miejsce wskazane przez Sprzedającego w odpowiedzi na złożoną reklamację.

4. Reklamację produktów zakupionych na sportamg.pl można również złożyć w sklepie stacjonarnym Sportamg ul. Prądnicka 49, 31-202 Kraków.

 

WAŻNE INFORMACJE NA TEMAT REKLAMACJI.

1. Przed złożeniem reklamacji produktu proszę dokładnie zapoznać się z warunkami oraz regulaminem gwarancji.

2. Reklamowany produkt kupujący zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt.

3. W celu uniknięcia ewentualnych uszkodzeń podczas transportu produktu, kupujący powinien w sposób staranny, dokładny i odpowiedni zabezpieczyć reklamowany produkt. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć produkt czysty, nie zabrudzony.

4. Kupujący ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w transporcie od kupującego do sprzedającego w celu reklamacji produktu.

5. W przypadku rowerów, gdzie zgodnie z warunkami gwarancji kupujący jest zobowiązany do wykonania przeglądu, brak przeglądu potwierdzonego przez serwis powoduje unieważnienie gwarancji.

 

 

Gwarancja, rękojmia i zwrot towaru Wszystkie produkty oferowane w sklepie Sportamg są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.

Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 24 miesięcy, a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.

W każdym przypadku wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną rękojmią sprzedawcy (sklepu) na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego.

W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo do odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie.

Zwracany w tym trybie towar należy odesłać w stanie niezmienionym, z kompletną jego zawartością , wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły śladów używania.

W tym zakresie klient może – o ile jest to konieczne – zmienić towar w granicach zwykłego zarządu.

Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu Sportamg ul.Prądnicka 49 31-202 Kraków

W przypadku nie dopełnienia któregoś z powyższych warunków przez kupującego, zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec odstąpienia od umowy.

Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres.

Zwrot pieniędzy obejmuje wysokość ceny odsyłanego towaru i kosztów wysyłki.

W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.

Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera zaleca się sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.

W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę.

W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki lub ( i ) w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

 

Niniejsze warunki gwarancji nie wyłączają,nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień kupującego w wynikających z ust. z dn. 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl