Reklamacje i zwroty
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
1. W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych internetowo w sklepie Sportamg prosimy o przesłanie wiadomości na adres e-mail: reklamacje.sportamg@interia.pl
2. W wiadomości należy podać:
- numer zamówienia,
- opis reklamacji wraz ze zdjęciami,
- skan karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu oraz potwierdzeniem przeglądu gwarancyjnego ( jeżeli taki był wymagany),
- imię i nazwisko oraz numer telefonu.
3. Reklamowany produkt należy odesłać na koszt Kupującego do siedziby firmy Sportamg ul. Prądnicka 49, 31-202 Kraków lub w inne miejsce wskazane przez Sprzedającego w odpowiedzi na złożoną reklamację.
4. Reklamację produktów zakupionych na sportamg.pl można również złożyć w sklepie stacjonarnym Sportamg ul. Prądnicka 49, 31-202 Kraków.
WAŻNE INFORMACJE NA TEMAT REKLAMACJI.
1. Przed złożeniem reklamacji produktu proszę dokładnie zapoznać się z warunkami oraz regulaminem gwarancji.
2. Reklamowany produkt kupujący zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt.
3. W celu uniknięcia ewentualnych uszkodzeń podczas transportu produktu, kupujący powinien w sposób staranny, dokładny i odpowiedni zabezpieczyć reklamowany produkt. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć produkt czysty, nie zabrudzony.
4. Kupujący ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w transporcie od kupującego do sprzedającego w celu reklamacji produktu.
5. W przypadku rowerów, gdzie zgodnie z warunkami gwarancji kupujący jest zobowiązany do wykonania przeglądu, brak przeglądu potwierdzonego przez serwis powoduje unieważnienie gwarancji.
Gwarancja, rękojmia i zwrot towaru Wszystkie produkty oferowane w sklepie Sportamg są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 24 miesięcy, a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.
W każdym przypadku wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną rękojmią sprzedawcy (sklepu) na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego.
W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo do odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie.
Zwracany w tym trybie towar należy odesłać w stanie niezmienionym, z kompletną jego zawartością , wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły śladów używania.
W tym zakresie klient może – o ile jest to konieczne – zmienić towar w granicach zwykłego zarządu.
Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu Sportamg ul.Prądnicka 49 31-202 Kraków
W przypadku nie dopełnienia któregoś z powyższych warunków przez kupującego, zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec odstąpienia od umowy.
Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres.
Zwrot pieniędzy obejmuje wysokość ceny odsyłanego towaru i kosztów wysyłki.
W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.
Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera zaleca się sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki lub ( i ) w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
Niniejsze warunki gwarancji nie wyłączają,nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień kupującego w wynikających z ust. z dn. 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego.